Hej Bloggen

Idag är det dags för jobb igen. Har ju varit ledig i två dagar nu så det känns lite skönt att få jobba lite igen. Dom ringde mig från jobbet igår och frågade om jag kunde jobba på torsdag med, fast jag skulle va ledig. Jag tackade ju ja såklart. Tydligen har folk sagt upp sig. Aha, tänker jag, kanske jag har ännu större chans att få vara kvar =P Hoppas hoppas verkligen. Och jag har bara nästa vecka och kanske veckan därpå kvar att jobba. Så vi får se. Håll tummarna.

Emanuel har varit lite konstig till morgonen. Han vill inte äta nånting, dricker mest och verkar lite loj.. Fast ändå försöker han hålla ett himla liv. Hoppas han inte blir dålig bara.

Nåja. Ska göra mig i ordning nu inför jobbet.

Vad ska ni göra idag? ''




Kommentarer
Postat av: Sara

just nu måsr jag riktigt bra! blir strax avfärd till mitt sommarställe, men imorgon skall det partas!haha

2008-08-15 @ 14:09:08
URL: http://sasara.blogg.se/
Postat av: JONNA

Hmm, då är vi två som är dumma då :D haha! ja vet bara hur man får en färgad ram liksom, en enkel sådär du vet? kan inte göra något avancerat :/

2008-08-15 @ 19:35:12
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0