Hej och Hå i det blå...

Klockan är halv tolv nu och jag känner mig faktiskt lite trött efter dagen. Har ont i skallen som vanligt, tredje dagen på raken. Vet inte varför... =/
Har betalat mina räkningar nu oxå så nu vet man vad man har att röra sig med denna månad. Känns skönt att man faktiskt har råd att unna sig någonting =) Har till och med satt in pengar på sparkontot ^^ Duktiga jag.

Ska försöka hitta något roligt att ge Emanuel i present oxå. Har för tillfället idé torka just nu. Är så dålig på att köpa presenter... Men nåt ska jag väl hitta. Gud vad jag saknar min lilltuss nu!! Tur att han kommer på fredag kväll.

Ska lägga ut lite bilder på mina senaste inköp här oxå, så fort jag orkar, inte ikväll dock. Nu ska jag mysa med älsklingen innan vi lägger oss.



Kommentarer
Postat av: JONNA

okeej:D alltid skoj med lite nytt :D

2008-08-28 @ 08:31:49
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0