Jobb jobb å jobb

Åh vad jag känner mig trött. Idag har jag inte ett dugg lust att jobba typ nio timmar. Fy tusan. Ångrar nästan att jag tog på mig det här passet idag, skulle ju egentligen vara ledig. Börjar bli irriterad på att jag aldrig får veta om jag får fortsätta eller inte. Jag måste ju få veta det nu, annars måste jag söka något annat för jag kan inte gå hemma igen. Var ju faktiskt förra veckan jag frågade hur det såg ut. Folk har tydligen sagt upp sig så det lär väl vara struligt, men ändå, jag vill veta! Känns ju inget kul om man bara skulle bli "utnyttjad" just nu. Visst, det är pengar för mig, men känns ändå inte roligt. Sen när dom fast anställda kommer tillbaka då åker man ut...

Blev mycket jobb prat nu i detta inlägg men som sagt känner jag mig bara irriterad och frustrerad över att bara gå å vänta. Schysst om dom bara skulle säga till i slutet av nästa vecka, å då står man ju där med skägget i brevlådan igen utan jobb och ett tag innan man hittar nåt nytt...


Nu ska jag inte skriva mer om det, för ni har väl fattat att jag är lite less. Haha =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0