Längtar längtar =P

Åh, i morgon ska jag äntligen ut på stan och shoppa! Hela dagen ska åt till shopping och jag har hur mycket som helst jag vill köpa. Peter kommer bli galen på mig för att jag kommer dra med honom överallt, hihi. Men det får han allt stå ut med. Iaf ska jag kolla på löshår som jag längtat efter så länge. Nu ska jag köpa igen och denna gången blir det nog blond förlängning. Vet dock inte om jag ska köpa rakt eller lite lockigt, men tror jag ska satsa på lite vågigt som jag hade förra gången.
Jag känner mig som ett barn dagen innan julafton=D Men det känns så skönt att veta att jag faktiskt har lite pengar att lägga på det jag vill ha och det jag behöver denna månad, var länge sen sist nu.

Jag och Erika ska börja träna nu oxå, och vi kommer nog sätta igång i början av september. Känns riktigt skönt och ska bli roligt att få komma igång.
Å på lördag ska vi åka till Paradisbadet med Emanuel. Vi ska ha lite kalas för honom då, lite tårta och presennter på eftermiddan när vi kommer hem. Jag måste köpa presenter till honom i morgon. =) Älsklingsgrabben min blir tre år. Va! TRE år?? Vart tog tiden vägen egentligen.... Fattar det inte. Men det ska verkligen bli roligt att ta med honom till Paradisbadet i helgen. Å vad vi ska plaska å bada =)
Jag var med och hämtade honom från dagis idag. Jösses vad han var glad över att vara på dagis. Min lilla knallhatt. =) Skönt att det går så bra på nya avdelningen, hans första dag där å allt.


Vad glad och possitiv jag känner mig ikväll, haha. Ska se på lite Most Haunted nu och mysa lite med älsklingen innan jag lägger mig. Ju tidigare man lägger sig å sover desto fortare blir det tisdag= Shoppingdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0