Min lilla tårtsmula

Fan vad jag längtar efter min lilla pojk nu! Var meningen att han skulle komma till mig idag men så blev det inte. Och fan vad jag längtar tills han börjar på dagis igen! Då är han hos mig en hel vecka i taget!
Ibland blir jag lite irriterad på att bara en part ska bestämma. Och ibland önskar jag att jag hade ett jobb med lite bättre tider. Men å andra sidan, jag vet ju inte ens hur länge jag får jobba kvar, och jag kanske inte ens får fortsätta där sedan. Det är det som är det värsta just nu- att inte veta....


Sötisen =)

Tänk att han fyller tre år om lite mindre än en månad. Helt otroligt. Tiden bara rusar iväg. =) Men jag vet allt vad jag ska köpa till honom när han fyller år. Hihi. Måste bara säga att jag älskar den där bilden på honom. Haha. Hela min lilla Emanuel lyser och jag fylls med glädje varje gång jag ser den. Ska förstora upp den å ha en Stoooor planch på väggen tror jag. =)




Det här ser väl mysigt ut? Emanuel ser ut som en liten farbror i fotöljen, hihi. Påminner lite om min pappa tycker jag =P Hehe. Han satt alltid och vickade stortårna i fotöljen. Gör väl än oxå ^^




Detta är väl kärlek =) Mina små sötisar, so goa man kan bli helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0