Nu är det lördag igen

Som vanligt hemmkommen från jobbet och ska göra lite middag. Tänkte försöka göra ett litet expriment med kyckling, får se hur det går =)
Idag är det ju lördag och jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Peter jobbar å jag har inga pengar heller. Lite trött känner jag mig så jag vet inte om jag bara ska vara hemma och slöa för mig själv. Kanske dricka lite vin och bara slappa. I morgon börjar jag jobba klockan fyra så jag har sovmorgon i morgon, hihi. Sen är jag ledig måndag och tisdag, då ska Emanuel komma till mig.
Fick ett nytt schema på jobbet idag för vecka 35. Jag är ledig två dagar den veckan. Trodde inte jag skulle få nå mera jobb. Men vem vet, vecka 36 kanske jag är utan =S


Nåja, nu ska jag laga mat, sen ut med Classe





Kommentarer
Postat av: JONNA

samma här. o de e ju klart man blir tokig när det inte funkar :P

2008-08-16 @ 19:27:28
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0