Shoppa shoppa shoppa =P

Äntligen tisdag! Här ska det shoppas! Tror ni jag kunde sova igår? Nope.... Fortfarande som ett barn på julafton. Haha. Emanuel ska få sina presenter inköpta idag, men har ännu inte klurat ut riktigt vad han ska få. Vi vet en sak, men sen är det stopp. Alla mina älsklingar ska få sig nåt idag. Jag ska köpa lite leksaker till både Classe och Aya. Classe har tagit Emanuels ena boll och gnagt sönder halva i molekyler som ligger över min vardagsrumsmatta nu. På tiden han får en egen. Fast egentligen gnager han ju bara sönder alla. Men han ska få en boll ändå som vi kan ha när vi är ute på prommenad.
Och Aya som bara äter upp kläder ska få lite leksaker hon med. Som hon kan gömma under sängarna, haha.

Nej, här kan jag inte sitta, har ju massor att göra idag. Upp och iväg =P



Kommentarer
Postat av: Kumico

prova köpa ett bowlingklot åt honom! kanske kan hålla tio minuter längre än alla andra bollar. :)

2008-08-26 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0