En kväll i lugn och ro...?

Sitter å ska kolla på lite Most Haunted som jag fixat hem och ska äta lite. Blir bara till att slappa resten av kvällen.
Gick väl rätt ok hos läkaren. Fick en ny så hon tog sig liiite tid med mig i alla fall. Ont gör det fortfarande, men jag hoppas dom listar ut vad det är.

Snart får man lön och jag är så otroligt shoppingsugen just nu så jag håller på att dö! Vill ha massor med saker =P

Älsklingen min jobbar med. Han for vid sju i morse och jag längtar efter honom så mkt nu! <3

Har glömt berätta att Emanuel var på dagis och hälsade på i går. Det gick jättebra. Vi fick bära honom därifrån när vi skulle åka hem, haha. Men han ville inte med pappa utan han ville åka med mamma. Mitt lilla hjärtegryn. Saknar honom här otroligt mycket med. Men nästa vecka ska han börja på dagis och då kommer saker och ting återgå till det normala. Ska bli skönt.
Det syntes på Emanuel att han saknat dagis över sommaren med. Tror jag det....


Nej nu ska jag lägga mig i soffan å mysa med lite film. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0