Jag har det jag gör ikväll...




Japp, som sagt så har jag det jag gör ikväll. Men roligt ska det bli =P Tessan ska ta fram sina sy kunskaper oxå å det kan bli intressant. Haha, med tanke på att jag inte kan sy alls. Men jag hoppas ju att resultatet blir bra i alla fall. =) Bra att använda clips istället för tejp. Då kan man ta lös när man känner för det. Å slipper slita så mkt på håret. =)

Ursäkta den dåliga bilden

Jag ska över till brorsan strax. Ewa ska hjälpa mig plocka ut det hår jag har i nu, sen ska dom på innebandy träning och då tänkte jag färga min gräsliga utväxt, sy fast clipsen i löshåret å så. Skoj =) Jo jag ska ju förståss vara barnvakt till Tindra med. Men hon sover antagligen så jag hinner nog dona och grejja med det jag tänkte. Hoppas jag. =)

Kommentarer
Postat av: stephanie

heeej:D bara bra här, lite trött som vanligt haha. o jag är snorig, det ger sig aldrig :( o hosta som inte heller försvinner :( .. hur är det med dig? :D



jaa, men du! jag tycker du/ni ska hänga på :D absolut! skulle vara skitroligt :D

2008-12-03 @ 22:29:35
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: stephanie

Ja precis, det är det värsta det :/ Men någon gång ska det väl gå över.. Annars vet ja väl inte haha :P ..



det låter himla bra tycker jag :D:D:D:D

såhär ser det ut, som vi har bokat;




Stockholm on 28/1 kl. 18.00 - Mariehamn 29/1 kl. 07.45 Cinderella

Mariehamn to 29/1 kl. 09.55 - Stockholm 29/1 kl. 15.30 Cinderella



Kryssningsprodukt: Kryssning Stockholm-Mariehamn-Stockholm



och hytter då, sen frukost, men det ingick när man bokade resan med icakort sådär :) det enda som kostar är ju bussen till vikingterminalen ;)

2008-12-04 @ 18:22:25
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Stephanie

vi beställde på vikingline.se :)

2008-12-04 @ 23:43:14
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0