Julklappar

Jag och Peter har slagit in Emanuels julklappar =) Hihi. Det är ju så skoj. Men skulle allt vilja ha lite fler klappar att slå in. Få se om man hinner fixa det i morgon kanske. Med lite tur innan jobbet.





Tänk, bara en dag kvar till julafton. Vad mysigt det ska bli.
Och nu är pojken min hemma oxå. Dock har han lite feber. Stackarn. Hoppas det släpper till i morgon.

I dag jobbade jag tio timmar. Fy fan. Så otroligt sjukt mycket folk. I morgon jobbar jag från ett till nio. Hoppas jag. Kan inte jobba till tio om det blir mycket folk. Jag å Peter ska på julkonsert. Får väl hoppas på det bästa. Folk- håll er hemma i morgon!

Blir trött bara jag tänker på det....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0