Pulka och Lussebullar

Idag har det varit en bra dag. Emanuel har varit på dagis. Och det var faktiskt riktigt roligt att lämna honom idag för han var så glad. Dom hade bakat pepparkakor så hela dagiset luktade underbart gott när jag skulle hämta honom. Lika glad var lullpruppen när han skulle hem. Vi tog en sväng upp till Elin och Tindra och kikade lite på deras nya lägenhet. Var väldigt fint. Komiskt att dom flytta in i samma lägenhet som jag och Peter var och tittade på. =) 
Blev bjuden på jättegott thai the med skummad mjölk. Måste införskaffa det. Hur gott som helst.

Jag och Peter var och handlade lite en sväng innan jag hämtade Emanuel på dagis. Hittade en billig pulka där, så nu kan ni tro att jag och Emanuel ska ut på äventyr! Har velat köpa en pulka till honom hur länge som helst! =) Är skitkul att åka pulka. Och Emanuel är inte den som är bangen inte. Helt vild och galen i backen.
 
köpte även lussebullar. Stora och saftiga såg dom ut att vara, så det blir perfekt till hockeyn ikväll. Lussebullar och julmust. Peter är beroende av julmust =D 

Dom ringde även mig från jobbet och frågade om jag kunde jobba på torsdag. kanon det. 

Nu ska jag och Peter göra lite käk. Kycklingcurry. Låter mumsigt måste jag säga =)  

Kommentarer
Postat av: Ewa

Va gick pulkan på då?? Måste ju införskaffa en vi med!!

2008-12-09 @ 17:33:14
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0