Pulkan invigd

Ännu en bra dag. Var iväg på arbetsförmedlingen och fick mitt papper påskrivet så nu är det bara att skicka iväg. Hämtade Emanuel på dagis sen och så tog vi med oss pulkan och for ut till mormor och åkte lite i backen där. Jösses så glad han var lillpruppen. Han skulle bara åka igen och igen. Tillslut var vi så blöta och såg ut som två snögubbar båda två så vi fick gå in i värmen och dricka lite varmt kaffe. Emanuel ville dock ha Oboy, men den skulle promt vara kall. Gubben var alldeles rosig om kinderna. =) 
Så nu blir det definitivt mer pulka åkning framöver. Så skoj =) 

Nu tänkte jag och Peter lägga oss i sängen och se på Madagaskar 2, äta lite ur paradisasken Peter köpte med sig och bara mysa. Man blir otroligt trött av att åka pulka med Emanuel. Haha.  

Kommentarer
Postat av: Ewa

Om jag får så liftar jag gärna in till stan med dej imorrn. Ska jobba!! :) Fast bara imorrn å bara mellan 12-15, men endå!! :) Kram

2008-12-10 @ 22:14:03
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0