Tisadagen den 16:e

Japp, idag är det tisdag och jag ska jobba kväll ikväll. Börjar klockan fyra. Känns skönt att få jobba lite. Komma hemifrån lite grann.
Hade bara tänkt att tagit det lugnt på förmiddan. Peter är ledig så det är skönt att ha honom hemma lite oxå.
Är så tomt utan Emanuel. Han hade visst kräkts i natt. Hoppas han inte har fått magsjuka. Lillgubben. Men det går ju så mkt elände nu så vad vet man. Känner mig själv lite tung i huvudet. Peter är förkyld han med. Bara man slipper allt sånt nu till jul. Blää.

Appropå Jul... Det går inge bra med att handla julklappar till Emanuel. Jag har inte kommit på alls vad vi ska köpa till honom. Får se om jag hinner ut en sväng i morgon och kika lite. Är ledig då, så man kanske måste passa på medans man har tid. Ska införskaffa en annan julklapp oxå, till föräldrana. =)

Nej en kopp kaffe till på det här så kanske man kan tänka lite bättre =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0