Pust

Denna julhandel. Det tar kol på mig. Fattar inte att det snart är julafton! Bara några få dagar kvar. Tiden går fruktansvärt fort. Och snart är Emanuel här igen =) Tänk att en hel vecka snart har gått sen han for till pappa. Längtar efter honom. Idag har jag i alla fall lyckas hinna med att köpa två julklappar till honom. Hihi. Hoppas han blir glad. Någon fler ska det nog bli i alla fall hade jag tänkt. Få hoppas man hinner köpa bara för jag jobbar ju ända till tisdag nu. Dumma tider att jobba har jag fått oxå. Fast det är ju roligt när pengarna kommer. 

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och se lite på Life. Koppla av lite. Köpte lite snarra med mig hem efter jobbet. Tyckte jag hade förtjänat det =) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0