Den 13:e

Jag och Emanuel sitter och kikar lite smått på film. Emanuel ser på Musse Pigg, Kalle Anka och Långben medans jag kikar lite på datorn. Känner mig otroligt trött ikväll. Vet inte varför. Seg i huvudet. antar att om jag skulle lägga mig i Emanuels säng skulle jag somna. Haha.

I morgon tänkte jag baka lite pepparkakor med Emanuel. Köpte ju ett par formar som han älskade. En bil, en båt, ett tåg och ett flygplan. Blir roliga pepparkakor det =) Sen fick jag ju en jätte stor hjärform av Peter så jag tänkte försöka fixa typ två stora hjärtan så man kan sätta i fönstret. Behöver röda band dock.

I övrigt har det varit en bra Lucia. Missade dock firandet på tvn. Men men. =)

Kommentarer
Postat av: thisney

meen! jävla crap :( :@ haha gud så jävla irriterande :/

2008-12-13 @ 22:07:10
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0