Tröööött

Nu är jag hemma igen efter att ha jobbat två dagar med nio timmars pass. Fy fan. Blir så otroligt trött när man inte är van. Men visst är det roligt oxå. Speciellt när pengarna kommer.
Jag fick jobba ganska så mycket över jul. Känns roligt.

Internet har ju krånglat oxå, så därför har jag inte skrivit på ett tag. Bytte till telia fiber, men nu funkar inte det trådlösa, så jag håller på att bli galen! Telia Felia! Fattar inte varför man bytte egentligen. Men men, bäst för dom att det blir bra.

I morgon ska jag försöka städa här hemma. Få upp lite julgardiner å sånt. Handla behöver vi med, så vi får väl se. Å så måste jag fixa nytt löshår. Får se om man har råd med det.... I alla fall måste jag färga min hemska utväxt....

Nej nu blire mys med älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0