Pizzor och egen läsk!

Nu är vi trötta, mätta och belåtna.

Idag har vi varit och storhandlat! Behövdes verkligen för allting här hemma var slut.
Var in på Ica Maxi och handlade mat. Massor med mat =P
Sedan svängde vi in på CityGross och köpte oss en SodaStream. Ja jag blev ju ännu mer sugen sen jag var hos mamma. =) Emanuel var faktiskt ganska så snäll och duktig idag, så han fick två st små plast bilar. Eller ja, en bil och ett flygplan. Sen fick han åka i bilen dom har vid kassorna på CityGross. Det var en höjdare.





























Sen var det bara hem med alla påsar. Blev faktiskt snabbmat ikväll. Lördag å allt. Peter beställde en pizza. Inte vilken pizza som helst heller!!




Nån som ser Manne bakom kartongen?? Nope....




Det kallar jag pizza!!



Åsså den här då =)





Japp, en riktig mys lördag kan jag säga. Hihi.

Ska nog krypa ner i sängen å se på lite film med älsklingen. Emanuel har somnat på soffan. Stackarn helt utslagen. Blir nog sängen för hans del med =)

Kommentarer
Postat av: thisney

Haha verkligen inte :P fick lov o gå till badhuset förut :P va så kissnödig så ja hade ont o magen haha :P



guuud va gott med pizza :D

2008-12-28 @ 11:01:39
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0