Fy Fanken

Ja, fy fanken vilken pers det har varit idag på jobbet. Fredag och naturligtvis ska alla i hela landet handla idag. Storhandla!! Höll på att stressa ihjäl mig. Och folk blir så sura när dom måste stå i kö och vänta ett par minuter.
Nu känner jag mig verkligen trött. Men jag är ledig i morgon så det känns skönt faktiskt. Har fått hem lillknoppen min så vi ska nog bara mysa hela helgen. Eller ja, han far ju på söndag morgon till pappa igen, men lite tid har vi ju tillsammans. =)

Nä, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ikväll. Ska nog glo lite på tv eller nåt, tills Peter kommer hem <3

Tessan

Kommentarer
Postat av: JONNA

Ååh hej! Det var ett tag sen :D

Tackar=) Här är det fint, men jag har en sån jävla mensvärk just nu så jag vill bara springa iväg o dö ;( hUr är det med dig?:D allt bra?

2008-07-19 @ 13:38:12
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0