God Morgon

Gäsp! Idag känner jag mig väldigt konstig i kroppen måste jag säga. Stel å ont i nacken å ryggen. Vette tusan hur jag har sovit i natt. Somnade i alla fall som en klubbad oxe i går. Haha. Märks att man inte är helt van att jobba än. Men det är kul. Och lär kännas ännu bättre när man får lönen. Idag jobbar jag från tolv till åtta ikväll. Känns som ett halvdrygt pass. Men det får väl gå ändå. Det är ju söndag. Mycket pengar. Och söndagar är helt värdelösa ändå, finns aldrig nåt att göra. I morgon är jag ledig iaf så det ska bli härligt.

Så tomt utan min Emanuel här hemma. Saknar honom otroligt mycket och det bara värker i mig när han inte är hemma, min lilla bråkstake =) Känns som att nästa gång han är hemma ska jag inte lämna ifrån mig honom något mer.

Ska ta och äta något nu. Och så ska jag ringa å kolla så allt är väl med min lilla pojk. <3


Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0