Hejsan hoppsan =)

Idag har det varit en bra dag. Har hunnit med en del faktiskt =) Och inte har jag haft så ont heller. Visst har det kännts men lite bättre än igår. 
Blev förresten väldigt illamående innan jag la mig i går kväll. Fick värsta huvudvärken och sen mådde jag illa och det var som att hela min kropp blev en enda stor deg klump, ville liksom inte lyda mig. Kändes inget vidare...

Men idag har jag iaf varit och fikat på Barista med Erika. Åh, vad jag gillar det fiket=) Så himla mysigt. Vi kunde nog ha suttit där hela dagen tror jag, haha. 
Sen så gick vi runt lite på stan och kikade. Köpte äntligen en korthållare till min älskling. Så nu ska han väl kunna hålla reda på alla sina kort ^^  Jag köpte faktiskt en lika dan för jag tyckte dom va så fina. Man kan ha ett eget kort eller bild i den så framsidan är liksom genomskinlig. Tyckte det var fränt och lite eget. =)

Sen så var jag å lämnade Classe pojken hos mamma. Jobbade från fyra till tio och tiden gick väldigt fort. Inte minsta lilla problem idag faktiskt. Så det kändes himla bra =)

I morgon kommer Emanuel igen och ska vara hos mig till på torsdag eftermiddag. Gud vad skönt det ska bli när dagis börjar igen och han är hos mig på bestämda tider och inte bara hipp som happ.

Åh nu känns det som att jag bara vill krypa ner i min säng och riktigt myyyysa innan jag somnar. =)

Sov gott!



Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0