Söndagen den 27:e

Hejsan hoppsan. Denna helg har rusat förbi. Har både jobbat och hunnit va ledig. Tindra har fyllt år så det har varit lite kalas hos brorsan och så. Hela 6 år fyllde hon. Stor tjej nu mera =)

Ikväll har jag städat ihop lite här hemma. Fortfarande mycket att göra, men det ser iaf liiiite bättre ut. Det är så himla kvavt här inne så jag vet inte vad. Håller på att vädra med balkongdörren öppen men ändå kommer det inte in någon luft känns det som.
Snart kommer älsklingen hem oxå. Längtar efter honom. Han har jobbat hela dagen och det känns så tomt att vara utan honom. Han har förresten tömt och lämnat ifrån sig sin lägenhet, så nu bor vi tillsammans!  Känns så bra. Men det är som sagt en del att göra här hemma, har inte fått någon bra ordning ännu.

I morrn ska jag till läkaren och jag börjar bli lite nervös faktiskt. Jag vet ju inte om det kommer hända någonting eller om dom kommer skicka hem mig med nåt jäkla piller igen. Då blir jag arg. Hatar läkare.

Kanske bäst att lägga sig snart så man orkar upp i morgon.


Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0