Pest och pina

Idag mår jag skit.
Var till läkaren i morse och fick ta lite prover så nu lär man få vänta ett halvår eller så innan man får nåt svar på vad det kan vara för fel med min mage. Fick mens i morse och har fan ännu mer ont i magen tack vare det. Drygt!! Jag ser fan ut som en blåsfisk!
Ligger nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv. Längtar otroligt mycket efter Emanuel faktiskt. Han ville inte åka ifrån mamma i morse. Kändes både bra och dåligt. 
Funderar på om jag ska åka upp på macken eller till affären och köpa mig något att knapra på. Som vanligt är jag helt beroende av choklad när jag har den här Roliga perioden...

Classe behöver gå ut oxå så han får nog följa med till affären. Två saker gjorda på en och samma gång. Sen blir det nog soffan igen. Kanske se nån film.


Later folks


Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0