Är sommaren här??

Jösses, nu måste då sommaren verkligen vara här för det är så varmt och skönt ute. Hoppas att värmen är här för att stanna nu då så vi får en skön sommar=)

I fredags var jag och Peter och brorsan och Ewa med ungarna på Drakborgen. Grymt kul måste jag säga. Fatta att vi vuxna levde mer rövare än alla barn där tillsammans, haha! Var precis som att man blev tio igen. Dit ska vi garanterat fara igen. Emanuel kunde inte sitta stilla för en sekund.
Har sett att det kommer en annan cirkus till stan nästa helg, så jag tänkte försöka gå på den med Emanuel, han älskade ju den förra vi var på =)





Igår kväll var jag ut en sväng med syrran och Peter. Träffade en gammal skolkompis jag inte träffat på nästan tre år, så det var jätteskoj. Hon har flyttat till stan igen så nu blir det säkert ännu mera fika på stan. Appropå det så börjar jag bli sugen på kaffe =)
Ska kanske åka upp och hälsa på pappa idag, men det beror på hur Emanuel mår. Han hade visst blivit lite dålig, så vi får väl se. Annars blir det en lugn dag hemma.

Kram på er

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0