Hellu

Idag har det varit en slapp skön dag.
Jag sov ända till kockan tio i morse. Så skönt att få sova ut. Sen bar det av till Arbetsförmedlingen en sväng å fick lite papper fixade. Sedan så for jag ut till mamma en sväng och hjälpte henne putsa fönster. Och då menar jag inte vanliga små fönster. Hennes fönster är gigantiska! Tog på krafterna att putsa dom. Men med lite kaffe så gick det undan =)
Tog på oss bikinin och gick ut och solade lite sedan. Det blåste dock ganska mycket men lite hann man ligga där i alla fall. =) Så man hoppas att man kan få lite färg snart.

Gjorde en Tacopaj till middag. Gudars så gott =P Kanske lägger upp receptet på den här lite senare.

Nu ska jag nog bara vila på maten och se på nån film eller något.

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0