Jobba Idag

Sitter i fotöjlen vid datorn och har alldeles nyss kommit hem. Har varit och skjutsat brorsan till jobbet. Ställde klockan på sex och for iväg ungefär tjugo i sju. Fy tusan vad jag är ovan att kliva upp så tidigt.
Jag ska själv iväg och jobba en liten stund sen. Börjar lite smått inför sommaren redan nu och det känns så spännande. Är lite nervös inför idag, att göra bort sig å så. Men jag är ju lite van sen förut så det går nog bra. Det är roligt med nytt jobb, samtidigt som man känner sig lite vilsen ibland.
Har gjort lite kaffe så man kanske kan vakna till liv. Är ju nån timme kvar tills jag ska iväg, men känns ändå skönt att vara uppe i tid. Huvva, jag måste börja kliva upp tidigare om mornarna om jag ska orka jobba i sommar. Haha. Beror förståss på vilken avdelning man hamnar på.

I går kväll fick jag så jäkla ont i magen. Haft det hela natten. Känns som att det har släppt lite nu. Hoppas inte mina mag problem har kommit tillbaka, det orkar jag inte med just nu =S

Längtar oerhört efter Emanuel nu. Han har bara varit hos pappa sen i söndags, men det är ju så tomt här hemma när han inte är här.

Borde ta och väcka Peter oxå. Den sovtutan. =) Dricka kaffe och väcka Peter, ja det är det som står närmast på mitt schema just nu. Och så en cigg då förståss.... ^^

Tessan


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i tävlingen!

2008-06-10 @ 18:38:18
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0