Lördag eftermiddag

Sitter hos brorsan just nu och tänkte jag skulle blogga lite granna medans jag väntar på att pannkakorna blir klara =) Ibland tycker man ju att det är bra man har en bror som är kock, haha.

Vi var iväg och skulle hitta på något med barnen förut. For in till stan för att kolla på en båt som hade lagt till. Dom skulle dock ta betalt för att gå ombord och kolla, så vi struntade i det. Norra Berget hade vikingafestival, så att ens få komma in på den lekparken var man tvungen att betala typ 50 spänn i parkeringsavgift! Fy tusan.
Happ, det var bara till att ta med sig ungarna hem och börja med maten... Så nu sitter man här å väntar på goa pankisar =P

Ikväll är det fotboll oxå. Känner mig inte direkt intresserad, men man får väl hoppas att sverige vinner, såklart.
Jag längtar efter Peter som jobbar, och vill bara ha en myspys kväll i soffan. Hela kvällen.

Nåja, jag bloggar lite mera senare, när jag kommit hem =)


Kram på er...

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0