Lördag kväll med jordgubbar och choklad

Sitter i min fotölj och kikar lite smått på tv. Peter kollar på UFC och sappar till Den Gröna Milen då och då.
Ikväll har vi grillat och ätit riktigt gott. Fläskfilé och potatisgratäng blev det. Emanuel åt ganska lite ikväll, och han kändes lite varm nu när han gick och la sig. Han fick lite alvedon så jag hoppas det lägger sig. Är ju inge kul att han ska vara sjuk. Tycker han har varit ganska lugn idag ändå så. I morgon ska han till pappa och det känns lite tråkigt. Får se om han kanske ska vara här lite till veckan, eftersom jag snart börjar jobba så kommer det bli mindre tid till att vara med honom.

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, beror på väder och hur Emanuel mår. Jag vill gå ner till stranden om det är varmt å sola lite. Känner mig som en blekfis haha!

Mmm, nu ska jag och Peter smaska i oss jordgubbar och lite choklad. Noblesse. Det är ju bara för gott =P

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0