Puh!

Nu har jag städat hela dagen och jag är helt slut. Jag har möblerat rum så Emanuel har fått vårat sovrum och vi har tagit hans. Är inte riktigt klar än men jag orkar inte hålla på något mera ikväll.
Just nu sitter jag och äter lite glass och kollar på Simpsons. Haha.
Jag och Peter ska nog kika på någon film snart. Lite myspys i soffan skulle sitta fint nu det =)

Min katt Aya fick ett frispel när mamma kom och hälsade på tidigare idag, hon rusade rätt upp i gardinen och rev ner alla blommor, sen for hon givetvis ut på balkongen och hoppade över till grannens. Så där har hon suttit och surat hela dagen och vägrar komma in, trots lock och pock. Jag blir tokig på henne. Jag orkar inte gå över till grannen heller. Latmaja man är. Egentligen tycker jag hon baskemej kan komma in själv.
Ja vi får väl se om hon kommer in nåt under kvällen, annars får jag väl gå över ändå.


Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0