Snart Jobb

Sitter hos Peter just nu och ska strax åka till jobbet. Vi har varit en sväng på stan och kikat lite. Köpte lite kläder åt Emanuel. Sen åt vi lite lunch. Taccobuffé. =P
Classe sitter här i knät på Peter med sina Rådjurs ögon och jag får så dåligt samvetw över att jag snart måste lämna honom. Han kommer ju dock vara med Peter, men jag får ändå dåligt samvete då han ser ut sådär..

Jobbar kväll nu till klockan tio, sedan är jag ledig fredag och lördag. Jobbar eftermiddag på söndag. Känns skönt måste jag säga.
Nåja jag skriver mera när jag kommer hem ikväll. =)

Tessan

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker att det är kul att du får jobba nu!!

Oroa dig inte för Classe han klarar sig, han är ju m Peter!!

Ses imorgon, ska bli kul. KRAM

2008-06-26 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0