Söndag Kväll

Vilken härlig dag det har varit idag måste jag säga. Blev kalasbra att hälsa på hos mor. Middan blev perfekt och vi blev kvar till halv åtta ungefär. Emanuel var så trött så han somnade i bilen och direkt när vi kom innanför dörren gick han å la sig i sängen. Hann nästan inte byta blöja på honom innan han somnade.

Börjar bli lite nervös inför jobbet i morgon oxå. =/ Men jag hoppas att det ska gå bra. Första gången jag sitter ett sånt långt pass dock så vi får väl se hur det går.
Ska besikta bilen i morgon med, innan jobbet. Måste gå igenom bilen en gång till innan. Får hoppas den går igenom. Hur ska det annars gå om inte min kära bil går igenom??

I morgon ska jag starta en tävling oxå, och har en bra grej som ska lottas ut! =) Men det blir i morgon det, nu ska jag krypa till sängs med min goa kille ^^


Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0