Svenska Flaggans Dag

Idag är det ju svenska flaggans dag =) Och den har jag firat genom att sitta på balkongen hela dagen. Hehe. Emanuel är dålig, har haft feber, och har nog lite fortfarande, så han har sovit i princip hela dagen. Lilla gubben. Vet inte om det är värmen eller vad det är. Classe är uttråkad så det sjunger om det, men jag kan ju inte göra något åt det. Lite tråkigt för honom.
Det är konstigt hur folk kan få en att känna sig ibland. Känner mig så jäkla utanför ibland. Och dessa jäkla grannar som ska festa å leva rövare så fort det är finväder. Tröttsamt. Fattar inte varför jag ens ligger kvar på balkongen.
Tänkte i alla fall att jag skulle lägga upp lite bilder jag har tagit de sista dagarna

Massa goda jordgubbar i sommarvärmenEn cider kanske?
Hmmm...Sötis Aya på balkongen
Vid havet
Classe =)


Tessan


Kommentarer
Postat av: Choochoo

Hjälp!! "tittar åt höger och åt vänster" Hoppas ingen såg! haha shit alltså!!

Men kul hade vi!! DEt gör vi om ;P

2008-06-12 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0