Trisstess...

Jaha, nu har man fått några till timmar att gå.
Emanuel är på fötter igen och springer här fram och tillbaka. Han ska få välling och lägga sig i sängen igen. Han är nog inte helt hundra än. Fick lite alvedon förut så det är väl därför han är lite piggare just nu. Så skönt att se honom lite piggare. Jag blir så orolig när han är dålig.
Nu är det bara en halvtimme kvar tills Peter slutar jobba. Och ungefär en och en halv innan han kommer hem. Längtar så mycket efter honom nu. Värsta kramsjuk jag känner mig. Han har köpt den nya Axe doften som luktar choklad så nu går jag och sniffar honom under armarna hela tiden, haha!

Nåja, jag ska kika lite på Gossip Girl nu så jag får lite mer tid att gå. =)


Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0