Hopp och Häpp

Idag har man jobbat och stått i igen. Slutade dock ganska tidigt, så det var skönt. En knapp till mina jobb byxor gick sönder, så jag fick åka till mamsen och fixa det. Haha. Ingen vidare kvalité på dom kläderna inte.
I morgon är det midsommar och jag har köpt mig två nya söta toppar. En svart vit och en rosa.


Den svart-vita. Gina Tricot


Såhär ser den ut på =)


Den rosa Gina Tricot


Köpte ett par vita tights med som jag tänkte ha till den svart vita toppen i morgon på midsommar. Får hoppas det blir fint ^^ Vi ska eventuellt på en fest med Peters bror å hans kompisar. Men inget är bestämt ännu.
Emanuel ska vara hos pappa men ska komma till mig på lördag. Längtar efter honom tokmycket just nu. Vi var och klippte honom i går och han blev så fin =) Han satt alldeles stilla i stolen och skrattade när frisören borstade bort hår från hans nacke, haha.

Nä nu ska jag gosa med min älskling.

Kram på er!

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0