Jobb

Jaha så var det måndag kväll och man sitter åter i sin fötölj och kikar lite på tvn då och då. Är inte mycket att se kan jag säga. Tror att jag och Peter ska se någon film om en stund.

Idag har jag jobbat. Kändes otroligt bra och det gick himla bra tycker jag. Kändes väl lite konstigt i början, men tog inte lång stund innan man var varm i kläderna=) Blir jobb i morgon och på onsdag med. Och så har jag fått mitt schema för nästa vecka. Hihi, är så glad att jag får jobba så =P

Jag skulle vilja starta en tävling , men har inte något pris ännu, så det får ligga på hyllan ett tag till =) Men återkommer om det senare.

Nu håller Peter på att göra kaffe så nu blir det mys i soffan för hela slanten =)

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0