Bland Clowner och Köttfärsbiffar

Idag har det varit en fin dag. Sophie kom hit och hälsade på i går kväll, så hon sov över här. Vi satt å drack kaffe och pratade och hade det mysigt hela förmiddagen, innan det var dags att dra iväg på Cirkus med Emanuel. Peter kom ju hem med två gratis biljetter i går kväll så det var jättekul =) Han satt som trollbunden nästan hela tiden. Och skrattade åt djuren och clownerna. Vi köpte popcorn och sockervadd och hade det riktigt trevligt. Så kul att få göra sånt med honom. Jag njöt av varje sekund.
Efter cirkusen åkte vi till mamma och åt middag. Riktigt goda köttfärsbiffar och potatis. Åt som att jag aldrig sett mat tidigare. Mums. =)

Emanuel ligger i sin säng och tittar på Herkules. Han är nog ganska så trött, men har nog lite svårt att somna. Själv så ligger jag och kikar på Bodyguard, lite då och då. Jag känner mig himla trött fortfarande av pencillinen, och jag skulle vilja att det blev bra snart. Blech.
Peter har åkt på en förkylning och det skulle inte förvåna mig om jag och Emanuel åker på det sen också. =S Han ska sova hemma hos sig i natt så det kommer bli lite ensamt, längtar ju efter honom hela tiden han är borta.

Nu ska jag göra mig lite Te och se på film.

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0