Bra Dag

Idag har det varit en bra dag. Jag tror att sommaren är på väg. Det har varit så varmt och skönt=)
Jag och Peter satt ute hos mamma och drack kaffe å myste i solen hela eftermiddan. Så skönt att göra det å at få vara med Peter då han är ledig. Ikväll jobbar han dock men i morgon är han ledig igen. Då kommer Emanuel oxå och vi hade tänkt att hitta på något då på den lediga dagen.

Hur kommer det sig egentligen att när en sak tar slut här hemma, då tar allting annat slut oxå, samtidigt?? Och så har man inte råd att köpa nytt. Så typiskt....

Det ska i alla fall bli så roligt att få vara med Emanuel i morgon, jag längtar otroligt mycket efter honom nu. Har ju inte fått träffa honom något den här veckan eftersom jag inte behövt köra honom till dagis. Busgrabben min.

Äsch, jag har inte så mycket mer att skriva just nu.... Ska spela lite Viva Piñata. Har fasiken blivit lite smått beroende av det, haha. Sen kanske jag ska se lite Greys Anatomy.

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0