En trött Therese...

Jaha, nu sitter jag här trött efter morgonens slit i stallet. Klev upp kvart över sex i morse och kände mig allmänt trött, seg och slö. Men det gick hyfsat bra att få allting gjort iaf. Ska tillbaka om en stund igen å ta in kusarna med.
Jag längtar otroligt mycket efter Emanuel nu, så det känns så skönt att han kommer hem ikväll. Mammas lilla bus grabb :) Otroligt vad dom här dagarna har gått fort föresten.
Blir det fint väder i morgon ska nog jag å Emanuel ta en prommenad ner till stranden. Kanske ta med sig lite fika å bara mysa i solen. Känns som en bra idé tycker jag. :)

Jag har föresten suttit här och försökt få till min blogg. Men det går inge vidare bra, jag är urusel på sånt här. Hur kan alla va så bra på att designa sina bloggar å inte jag??

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0