Ett hjärta i Silver

Gud vad dålig jag har varit på att skriva! Jag måste ta och skärpa mig. =)
Emanuel är hos pappa nu och det känns så tomt här hemma. Saknar honom tokmycket.
Idag har jag färgat håret. Jag gjorde blonda slingor i mitt bruna, resultatet blev ett lite livligare hår, dock inte blonda slingor, utan typ rödaktiga. Blir ju så när man ska göra själv. Men jag blev ganska nöjd faktiskt. Ska färga det igen sen om nån vecka så blir de nog bra =)
Åh, jag har fått en jättefin halskedja i silver av Peter. Med ett hjärta med små söta diamanter på. Så himla gulligt. Älskar det. Mitt lilla hjärta =)

Usch, i morgon ska jag till tandläkaren igen. Jag kanske måste operera mig =S Tanden¨är så pass förstörd så dom kanske inte bara kan dra ut den som dom brukar. Jag är livrädd jag för jag hatar sprutor å nålar å allt vad det är! Dom ska sy i tandköttet! Fy tusan. Dom får nog söva mig helt pch hållet då om det ska gå vägen.

Ska nog lägga mig nu för lär behöva upp tidigt i morgon. Hugaligen....


Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0