Förkyld...

Nu har jag varit ganska så seg på att skriva här ser jag. Har åkt på förkylning, precis som jag trodde. Usch. Har en så otroligt jobbig hosta så jag blir snart tokig. Emanuel har också blivit lite snorig så det är väl hans tur nu då =/ Känner mig så otroligt trött.
Tandvärken har lagt sig lite mera i alla fall. Peppar peppar. Undrar när dom tänkte ringa från sjukhuset då måntro? Man vill ju få det gjort nån gång.

Idag har det inte hänt så himöla mycket. Jag var ut med Emanuel en sväng till lekparken. Brorsan, Tindra och Ewa var också med så det var ganska så skoj. Drack lite kaffe ute på bänken och så =)

Nu känns det bara som att det blir film och mys i soffan. Peter är här med så det är härligt =)

See you

Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0