God Morgon God Morgon

Idag är det fredag och det är så fint väder ute. Känns som att det kommer bli en fin dag.
Emanuel är hemma och det känns riktigt bra. Vi ska ta och göra en utflykt till Drakborgen sedan med kusinen så dom riktigt får leka av sig. Ska bli skoj.

Jag tror jag hade feber i natt. Beror nog på att det håller på att läka i munnen på mig. Mår bättre nu, hade dock jätteont i truten när jag vaknade i morse. Peter sa att jag hade varit varm som en kamin i natt, men själv frös jag tokmycket. Men nu mår jag som sagt bättre. Kan ju inte missa den här dagen med barnen.

Jag har beställt nya glasögon oxå, och jag hoppas att dom är klar snart så jag kan hämta ut dom. Var ju typ två veckor sen jag beställde dom nu. Borde ju va klar nästa vecka tycker jag. Fick ju två par så.

Nä det är väl bäst man gör nån nytta nu

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0