Goddagens

Jippi, idag har jag fått pengar =) Känns otroligt skönt faktiskt. Jag tänkte dra iväg på stan å kolla en sväng för är en del jag behöver handla.
Emanuel är på dagis och jag ska strax hämta honom. Saknar honom när han inte är hemma, men bra för honom att vara på dagis oxå. Jag kommer nog inte hinna vara med honom lika mycket i sommar. Det är jag lite orolig för.

Usch jag tror att pencillinen jag äter inte är så bra för min mage =S Ont hela tiden. Men har ju inte tandvärk nu i och för sig. Jag hoppas att det har lagt sig nu då så dom kan dra ut den.

Jag tror jag gjorde ett bra val angående det här med jobbet. Egentligen skulle jag ju få jobba på en annan butik, men dom ringde mig igår och då skulle det jobbet bara vara i fyra veckor. Det som jag tackat ja till nu är i alla fall två och en halv månad, ca. Och där finns det större chans att få jobba kvar. Så jag tror och hoppas detta är något som kommer bli bra.

Nej nu måste jag ta och hämta Emanuel från dagis =)

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0