Hejsan =)

Sitter här  i soffan, alldeles slut efter middagen. Jag gjorde väldigt god köttfärssås och spaghetti idag. Emanuel åt så det stog ut genom öronen på honom tror jag. Hihi. Peter lär nog bli glad när han kommer hem för jag vet ju att han gillar min köttfärssås =)

Har gjort mig en kopp te. Köpte nytt när jag var och handlade. Willys Rabarber Grädd te blev det, och det var ganska gott faktiskt. Lite honung och mjölk måste man ju ha i med förståss. Jag har fått lite ont i halsen, hoppas att jag inte åker på förkylning jag med nu =S Usch, har ingen lust att bli sjuk nu.

Jag har lovat Emanuel att vi ska spela lite Viva Piñata om en stund så det är väl bäst man håller det. Fast det är ju Bollibompa just nu så han får se klart på det först =)

Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0