Ingen Tarzan direkt...

Just nu så ligger jag här och dricker lite kaffe i soffan, med min bärbara i famnen. Känner mig lite trött. Jag och Emanuel har varit på Tarzan stigen med kusin Tindra, Morbror och Ewa. Classe fick också följa med och dom sprang runt som nå tok alla de små =) Märks att man inte är i sin bästa form just nu då man håller på att avlida efter all klättring, haha. Skönt för barnen att få göra något i alla fall. Speciellt när det är sånt här skönt väder =)

I morgon hade jag tänkt att fira att jag fått jobb. Blir en liten grill fest nere på stranden. Ska bli skoj. Emanuel ska till pappa i morgon. Men han kommer tillbaka till mig på måndag igen, så jag blir inte utan honom så länge. Förstår inte att han kan ha så mkt energi efter den här dagen, jag är alldeles slut och han vill bara leka mera = )

Ska ta och städa här hemma nu.

Tessan

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0