Måndag Kväll

Just nu så sitter jag hemma hos Peter och väntar på att han ska komma hem. Han har precis slutat så kommer nog hem närsomhelst =)
Jag och Erika har varit ute och gått en liten prommenad med Classe. Var riktigt mysigt. Vi kikade på alla fina hus och gick genom en park som var så himla fin. Tog ett par bilder som jag tänkte lägga upp lite senare.

Jag har fortfarande tok ont i munnen efter mitt tandläkarbesök idag. Usch. Jag hoppas det går över snart. Jag vill fan inte operera mig =S

I morgon ska jag upp tidigt å åka hem till Emanuel. F ska lämna honom innan jobbet, så jag får lämna honom på dagis. Han tjatar ganska ofta om det. Hehe lillkillen.

Godnatt på er!

Tessan

Kommentarer
Postat av: Micca

Jadu! Det kan man ju undra!
När fyller Emanuel år då ?

2008-05-13 @ 09:20:03
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0