Nervös!!

Har nu suttit uppe sen klockan fem och är tok nervös inför dagens möte med tandplågaren =S tanden värker så visserligen ska det bli otroligt skönt att bli av med den. Men jag är ju så pjåskig för sånt här så jag fattar inte. Har fått ett papper jag måste fylla i oxå. Kul. Där står det massa frågor om hjärtsjukdomar å allt vad det är, jag kan svara nej på allt. Sen längst ner står det;" Röker du?" Hmmm..... Usch vad hemskt det kändes.... Haha.

Nu är klockan halv sju och om en timme måste jag iväg. Brorsan ska skjutsa mig så det känns bra. Hoppas det inte tar alldeles för lång tid bara, annars kan han ju vänta där, slipper han åka hem.

Vad ska jag döda mig restrerande tid med då tro? Kanske man ska ta en dusch....

Jo föresten, är det nån som har nåt bra tips på musik? Jag är så less på det lilla jag har nu. Vad lyssnar alla på?

Nä... Duschen å sjukhuset väntar =S

Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0