Ny fräsch Design!

Nu har jag äntligen fått en ny fin design. Vill passa på att tacka Frida Carolin för att hon ville hjälpa mig!! Den blev helt perfekt, enkel och lättsam =)Gå in på hennes sida vettja=)  www.fridacarolin.blogg.se 

Jag har just lagt Emanuel och har slagit mig ner i soffan. Har diskat å städat i köket, bytte plats på micron å vips, så fick jag ett större kök. Haha. Blir mer städning i morgon, är helt slut i huvudet idag. Det har ju varit så otroligt varmt idag. Hoppas det blir sånt här väder hela helgen = )
Classe är helt slut han med, troligen efter den härliga prommenaden idag.
Ska ta ett bloss och sen kika lite på tvn.

Kramar till alla!

Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0