Shoppingsug!!

Jösses vilket shoppingsug jag har fått. Finns massor jag vill köpa men tyvärr så har man ju inga pengar :( Det är väl alltid där man styper. Pengar.... Tur att man fått jobb nu då så man kanske kan knega ihop lite stålar =)
Skulle vilja köpa mig flera par tights och leggings. I olika färger. Några snygga toppar och framför allt ett par nya skor. Vita tygskor känns det som just nu. Synd bara att vita blir skitiga så snabbt. Men dom är fina.
Nu när både jag å Peter kommer jobba på Ica så ska vi skaffa oss ett varsitt Ica kort. Iaf jag, han har ju redan ett =D Blir kalas det.

I morgon ska jag på synundersökning. Var typ tre år sedan jag gjorde en sist. Undrar hur pass dåligt man ser nu? Haha.
Åh, nu kom jag på en sak till jag vill ha! Ett par fräna solglajjor =P

Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0