Torsdag...

Jag har varit helt dagvill. Jag har haft onsdag idag fast det är torsdag... Haha. Fast det är ju bra på ett sätt för det är ju närmare helgen =)

Idag har jag varit på en synundersökning. Gick bra, hade inte nån större synförändring. Sen så fixade jag lite papper och tog en fika på stan med Louise =) Åh va gott de är med en Latte. Idag blev det dock en annan kaffe drink. Det är så skönt att sommaren närmar sig så man kan sitta ute och dricka kaffe i massor. =) Vad skulle man göra utan kaffe?? Och vad skulle man göra utan världens bästa Louise?? ;) 

Jag hade tänkt att jag skulle ta med mig kameran ut och testa mina fotokunskaper, det var ju ett tag sen så man har väl blivit lite ringrostig, haha. 
Jag stör mig fortfarande på min blogg design, finns det ingen därute som vill hjälpa mig?? 

Längtar efter Peter. Det är så tråkigt när han jobbar kvällar. Men då har man ju något att längta efter. Jag ligger i soffan och blänger lite nu och då på hockeyn. Känner mig inte så värst intresserad av den just nu.  Har lagt Emanuel också. Han var ganska trött, men tror inte han har somnat än. Lillknoppen. Tänk vad tiden går fort. Jag kan inte förstå det. Han blir ju så stor. Och pratar gör han, även om man inte förstår det så bra alla gånger, haha =)

I morgon är vi lediga från dagis så vi ska väl ta å fixa lite här hemma. Har fått dille på att baka, men ja, det får ligga på is ett litet tag till. Ska försöka städa ihop här hemma å få lite snyggt, och så ska vi ta en prommenad =)

Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0