Vinden i håret

Är det inte skönt när vinden blåser genom håret? Det tycker jag :) Känna luften blåsa runt håret så det står åt alla håll. Haha, kanske inte lika kul dock när man ska in på en intervju som jag skulle igår. Dock blev det ingen intervju som jag trodde. Vi, jag å elva andra, hade blivit inkallna för att få veta att vi var dom som blivit utvalda till sommarjobbet. Känns helt fantastiskt! En av tolv, när det är hundratals som sökt jobbet! Otroligt. Det var som en tung sten lättade från mitt bröst kan jag säga.
Så nu kanske man inte bara har vinden i håret, man kanske har den i ryggen med, den blåser en framåt :)

Emanuel är på dagis. Igår hade dom planeringsdag så han fick vara på en annan avdelning, och hamnade förståss med kusinen Tindra. Dom hade nog riktigt skoj hela dagen. Rackarungar, bägge två :) Idag fick han vara på sin avdelning igen och han blev lite blyg när jag lämnade honom i morse. Sötis.

Idag skulle jag behöva uträtta några ärenden med, plus att städa här hemma. Får väl se hur pass mycket man hinner med innan jag ska hämta Emanuel på dagis.

Tessan

Kommentarer
Postat av: Klara

ooh =) grattis till jobbet!

2008-05-07 @ 09:36:07
URL: http://klarabellaa.blogg.se
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-07 @ 09:38:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0