1:a Advent

Idag var det första advent, och vi firade den uppe hos pappa och Annica. Blev fika först när vi kom dit, och jag tror jag åt alldeles för mycket tårta. Sedan blev det julskyltning och ungarna härja så jag höll på att bli tokig.
Både Emanuel och Tindra fick rida och det var nog väldigt spännande, Manne rörde inte en min, men han såg väldigt glad ut. Han fick faktiskt rida på en liten åsna. Hihi.
Sen var dom och hälsade på tomten i gråttan. Ungarna fick en varsin godispåse och tro om dom var nöjda sedan? =)
Själv höll man bara på att förfrysa fötterna. Vart är mina vinterskor??
Blev en alldeles för god middag med. Nu känner man sig som en uppstoppad korv! Ibland får man lust att flytta hemigen. =)

Nåväl. Ikväll ska jag se Most Haunted igen. Mysa lite i soffan. Peter kommer hem om en timme. Längtar galet mycket efter honom nu. Känns som att jag inte hunnit vara med honom alls på hela helgen.
I morgon blir det jobb igen. Hela herrans dagen. Från klockan elva till åtta på kvällen. Huga.... Långt pass det. Men bra med pengar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0